jag älskar er,♥

Kom hem för typ 1 timme sen, helgen har varit toppen!
har ju varit med thilda och jennifer ju!
vi har gjort lite allt möjligt.
Igår när jag kom så stack vi bara hem till jennifer,
och la mina saker i friggeboden :)
sen så gick vi ner till kisosken(?) och köpte dricka/glass :)
han var ju inte bara lite trög han som jobbade där.
hahahhahahha xd
sen drog vi hem till jennifer,
och sen stack vi ner och bada i sjön :)
fast det vara bara thilda som badade, var ju för kallt att bada juu :oo
men gjorde absolut inge bus där (a)
sen drog vi hem till jennifer, bakade cheesecake,
bara för thilda var så himla sugen på det xd
och jennifer tappade ett äggpå golvet, smidigt! ;)
oh medans vi väntade på att den skulle frysna,
så stack vi till fritidsgården , där lillasysters lag övernattade :)
vi stängde av strömmen 2 gånger till och med,  hihi .
busiga vi är (a)
sen gick vi hem och åt cheesecake :D
och kollade på : vi hade iallafall tur med vädret.
sen somna vi vid 3.
Vakna vid 8 typ, för då kom thildas syster och hämtade henne.
för vid 9 skulle hon iväg på konfirmation.
jag och jennifer somnade om, vakna vid 12.20.
för då kom mamma och skulle hämta mig,
men hon sa att hon skulle komma tillbaka vid 5 typ,
vi somnade om, sen väckte jag jennifer typ halv 2 :)
vi gick in och då var hennes moster(?) där, ass jobbig!
så hon hängde efter oss resten av dagen..
men hon va typ 10 år?, och var inte direkt blygg!
sen hämtade mamma mig vid halv 5,
då åkte vi till mormor&morfar och hämtade syster.
stannade kvar och fikade, och jag är inte lika rädd för deras hund längre :D
hehe, men sen åkte vi därifrån typ 6.
söt tjej, hos mormor&morfar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0