Helgen har varit bäst!

Kom hem för ca 1 timme sen från syster/vernisage . !
Har haft en toppen helg med massa matcher,massa härligt folk,massa filmer och massa mys!
-
Igår: Så vare gå upp typ 7, för vid 8 skulle vi va i åsbro.
Spelade ju innebandycup med mammas lag.
Första matchen var 9, möte det laget bella spelade i,
såklart så vann vi ;))
höhöh, spelade 5 matcher, vann 4 och förlora 1.
Så vi gick vidare till final, möte det laget vi förlorade mot.
Men vi lädde med 3-2 ända tills det var 1,20 min kvar av matchen :( 
då gjorde dom 1 mål, så det vart förlängning på 5 min.
Lika då med, så vart de straffar.
Vlev 3-1 på straffar till askersund.
Domaren räknade lite konstigt, fölr han asvlutade det när vi hade två straffar var kvar.
så det kunde ju blivit lika, men han trodde dom hade lagt 4 så..
ah, domarens fel att vi förlorade!, kunde ju ha blivit lika !!!
Men vi kom 2 iaf, är riktigt nöjd ändå!
Sen följde jag med bella hem.
Kollade på två filmer, sen somnade vi.
-
Idag: Vaknade runt 8 tiden, kollade på 2 filmer .
sen gick vi ner och käka frukost.
Kollade på flera filmer.
Hade ju lånat nåra av bellas lillasysters kompis.
För dom filmerna vi har har vi ju sett 100000 gånger.
SEn när vi inte hade nåra fler filmer och kolla på så kollade vi på tv :D
Så från 8 imorse tills 6 på kvällen kollade vi film och tv :)
Filmerna vi har kollat på under helgen är :
Hostel1,Saw1,Flightplan, Flight 93,Ravenshood,American pie och lite på tarzan:D
Sen kom mormor och morfar och hämtade mig vid 6 tiden.
Gick runt i pyjamas då, så satte bara på mig skorna och tänkte sätta mig i bilen.
Men då sa mormor : Du kan ju inte gå runt sådär, vi ska ju på vernisage!!
Så det va bara att byta om -.-
Lillasyster går ju på målarkurs, då dom hade vernisage idag.
Var tvungen att följa med kom hem därifrån typ halv 8.
-
Nu ska jag nog gå och sätta mig och kolla hockey.
Är ju final mellan Sverige och Finland!
Och äta lite rabarberpaj :d

älskar dig syster, nu och föralltid!
du betyder så otroligt mkt för mig,
om jag inte hade haft dig vid min sida, så skulle jag liggat på en kyrkogård just nu!
jag är så glad att jag har dig, puss på dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0