Kumla marken idag :)

Ass dålig uppdatering, jag vet :((
Men kom hem vid typ lite över 6.
För det var ju kumla marken idag :)
så stannade kvar i kumla,
gick med arazu,ljubica,laura,jennifer,elsa och ida :)
hahah, sjukt roligt!
sen stack dom hem,
så gick en liten stund med linnea&linnea tills mamma skulle hämta mg :)
Köpte inget specielt, bara remar typ :p
men ah, kul hare varit iaf!
Nu ska jag fortsätta att kolla på talang, kollade förut på en film som gick på disney.
rikgtigt bra var den faktiskt! ;o
Och så ni vet så kommer min uppdatering den här helgen suga!
för kommer spela innebandy cup hela dagen imorron.
och sen fäljer jag med bella hem och sover där .
så förvänta er ingen bra uppdatering i helgen!
ph: jaag,



Kommentarer
Postat av: Frida

Vinnarna är dragna!

Kolla in om det vart du som vann, om inte är det bara att anmäla sig igen ;)

http://fridisi.blogg.se/2011/may/tre-nya-vinnare-ny-omgang.html#comment

Tack för att du deltog ~

2011-05-13 @ 21:57:32
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0