Nu sitter jag och väntar på att min gitarr...

Nu sitter jag och väntar på att min gitarr lärare ska komma. Slutade halv 2 idag, för hade hål på sista lektionen :D Lite kungligt, fast linnea slutade tjugo över 11. Bara för hennes spanska var inställd -.- . Men hon har varit kvar med mig hela tiden, hihi. Men förlåt att jag inte bloggade igår. Men direkt efter skolan drog jag hem till bella. Kom hem sen vid typ tio över nio. Så orkade inte blogga då (a). Förlåt. Men jag följde med och kollade på hennes träning. Hade agnes som sällskap hela tiden. Så det vart inte lång tråkigt :p. Sen när vi kom hem från hennes träning så var vi med emmaa . Gjorde inge specielt. Men nu kan jag inte blogga mer för snart kommer min lärare, får jag hoppas!, haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0