jag kan typ inte skratta när jag är hes :(

bloggade ju aldrig mer igår, efter vi hade kommit hem från donken oh så ;o
men det var för internet cpade upp sig..
aja , kan berätta nu :)
spelade ju sims2 , en stund.
sen satck vi till majbrasan i hardemo.
gick dit, men vi kom fram typ när den näsatn hade slocknat xd
så gick stanna där 10 min?
sen gick vi hem igen.
spelade sims då till halv 12.
oh kl 11 sa axel, jag går oh lägger mig i sängen, bara för att vila.
vi bah, okej .
sen sa madde likadant typ.
oh då satt jag oh jakob där jag framför sims2 oh han framför xbox:et.
hahah, sen efter en halv timme typ,
 så märkte jag att dom hade somnat xd
så då tog jag över axel's xbox oh spelade cod :d
shit roligt!
fast dödade bara 1 , på typ 6 ronder, elr vad amn säger ;$
men jag tycker jag ändå är bra (a)
så vi tjugo i 1 , så  stängde jag oh jakob av,
oh skulle sova.
men då kom erika ner (hans storasyster), oh pratde lite.
för hennes kompisar åkte hem då .
men när jag skulle lägga mig,
så låg madde lite på min sida av madrassen.
och axel hade benet där .
så ahde ingenstans att sova :(
oh dessutom hade madde lagt sig på mitt täcke :(
så skulle fycka bort det,
oh då vakna hon xd, oh det gjorde axel med xd
men sen somnade dom, så jag oh jakob låg oh prata,
elr han prata oh jag fatat ingenting .
för han bött samtalsämnet varje sekund -.-
men vakna halv 11 idag, för hans pappa kom oh väckte oss då.
oh 2 min senare kom axel's mamma xd
men hon fick stanna oh prata till typ tjugo i 12 .
haha, så vi spealde lite mer data/tv .
sen kom madde's mamma oh hämtade oss.
oh skjutsade hem mig :)

har tagit en del bilder,
men laddar in dom när jag pakcat upp min dator.
som blir sen ikväll nån gång xd
-
den här helgen har varit helt klart bäst!
massa skratt, även fast jag inte kunnat skratta normalt,
för jag är hes.
men den är oförglömlig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0