jag älskar dig från top till tå!

Kom hem för ca 30 min sen.
har haft det super kul i åmmeberg med julia och hennes "släkt".
det är ju hennes mammas nya mans släkt :p
men jag och julia sov i husvagn , myysigt!
tog inte så mkt bilder, men dom jag tog lägger jag upp sen!
igår när vi kom dit vid 2 tiden så gjorde vi typ inge.
men lite senare spelade vi tennis och fotboll.
kan bara säga en sak om det: agnes&julia dom nya björnborg!!
och sen lekte vi med elliot, och körde vinken med tvillingarna, karl och viktor!
hihi, gulligt!
idag så vaknade vi vid halv 9 typ ?
kollade lite tv, sen stack vi in och åt frukost.
kollade på reprisen på : kvälleb är din.
hahah , julia började gråta när hon mollan fick träffa justin bieber xdd
men idag har vi inte gjort någe specielt.
har busat lite med elliot och spelat kort.
hehe, sen skjutade dom hem mig vid tjugo i 3 ?
och nu sitter jag här !
helgen har varit grym med dig julia♥
Kom hem för ca 30 min sen.
har haft det super kul i åmmeberg med julia och hennes "släkt".
det är ju hennes mammas nya mans släkt :p
men jag och julia sov i husvagn , myysigt!
tog inte så mkt bilder, men dom jag tog lägger jag upp sen!
igår när vi kom dit vid 2 tiden så gjorde vi typ inge.
men lite senare spelade vi tennis och fotboll.
kan bara säga en sak om det: agnes&julia dom nya björnborg!!
och sen lekte vi med elliot, och körde vinken med tvillingarna, karl och viktor!
hihi, gulligt!
idag så vaknade vi vid halv 9 typ ?
kollade lite tv, sen stack vi in och åt frukost.
kollade på reprisen på : kvälleb är din.
hahah , julia började gråta när hon mollan fick träffa justin bieber xdd
men idag har vi inte gjort någe specielt.
har busat lite med elliot och spelat kort.
hehe, sen skjutade dom hem mig vid tjugo i 3 ?
och nu sitter jag här !
helgen har varit grym med dig julia♥
min outfit idag,
snee bild, shit samma !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0