du är helt klart bäst älskling!

Kom nyss hem från belliiiis!
Pappa skjutsade ju mig dit direkt efter skolan.
Och när jag kom hem till henne så skulle vi till örebro på direkten.
för hon skulle hämta ut sitt ID kort :)
ah, sen på vägen hem så satt vi och sa alla bil-märken på bilarna som körde förbi.
hahah, satt och skrek yp till varandra.
men det ända bella sa var : VOLVO! VOLVO! VOLVO!
och jag : bil med cykel, polis bil, bil med släpp.
hahah, vi, elr rättare sagt jag är inte så duktig på bilmärken xd
men sen kom vi hem igen, gjorde inge särskilt.
spelade lite fotboll, sen drog hennes familj hem till Bratt.
Och då skulle vi laga mat, resultatet blev iaf bra !
Men när vi höll på med kycklingen, hade sån här färdig kyckling, med vingar oh allt .
Bella : Jag ser kyckling i kycklingen!
hahaha, men hon mena att hon såg den fina kycklingen i kycklingen xd
sen när hon letade efter bearnes sås, så välte hon ut hela makaron paketet på golvet.
tycker hon är väldigt smart, om jag för erkänna ;)
kollade på bb sen, och datan :)
och bella skulle ju fixa sig sen, för vi kom på att vi skulle till bratt.
och det tar ju inte bara 1 min för henne -.-
men jag målade naglarna så länge :D , haha.
så alla är i olika färger typ :p
sen cyklade vi till Bratt, och när vi är påväg.
så smsar mamma att hon är påväg -.-
så hon fick hämta mig där, haha.
men nu har jag massa saker hos bella, tex min kamera !!
hahah , men aja, ska hämta det imorron :)
fint golv..., hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0