Dag 5 - 10 saker du verkligen uppskattar

10 saker jag uppskattar :
* jag uppskattar linne&michelle som orkar stå ut med mig varje dag
* jag uppskattar mina innebandytränare som orkar pallra sig ner till åsbro och träna oss
* jag uppskattar bella för hon alltid är där
* jag uppskattar jennifer för hon får mig alltid att skratta , även när jag mår dåligt
* jag uppskattar mina fotbolls tränare som kommer även fast vi inte är många på varje träning
* jag uppskattar mina lärare som orkar med min klass varje dag
* jag uppskattar min familj
* jag uppskattar massa fler saker jag inte kommer på!
-
hehe, blev bara 8 (a) , ouppsiii!
men kommer inte på meeeer :((



Kommentarer
Postat av: michellebergelin

älskar dig!

2011-05-06 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0