Är påväg hem från skolan nuu. Skulle ha kv...

Är påväg hem från skolan nuu. Skulle ha kvarsittning idag, men min mentor var sjuk. Så visste inte när den börja elr hur jag skulle få provet jag har missat att gjort^^. Så då tog jag bussen hem istället, höhö. Matchen igår gick som den gick :/. Men vi hade många förskylda som hostade, och så äre inte många som har tränat heller :(. Jag kan inte säga att jag har tränat mkt. 1 gång på ca 3 veckor. Men det är ju för jag har varit i florida ju, hehe:). Så vi förlorade med 4-1... Jaja, inte mkt att göra åt. Och ikväll blire ingen träning heller . För är ju småsjuk. Hostar, snorar och är lite hes. Så tänkte vila 2 dagar nu , och så kör jag på torsdag!, men nu är jag snart hemma. Så bloggar mer dåå! ;d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0