yee, bässt vi är :DD

Idag så vare att gå upp tidigt .
gick upp 7, så trodde det var skola idag , hahhah .
men sen vart det iväg till åsbro hallen , dömde poolspel 99/98,
med Linnea&Becca.
så känade 240 kr idag :)
sen direkt efter så hade vi 96 match,möte lindesberg.
hade ass ont i knäna sen jag dömde.
men körde än då , för det gör inte ont om jag springer ^^
för tänker inte på det då :p
men vi vann matchen med 6-1 :D
storvinst, hihihi :)
sen blev det hem ,
för vi skulle få besök 4, oh kom hem kvart i!!!
det var pappas kusiner oh farbror/faster som kom oh fira honom.
fixade tårtan oh så, han inte byta om elr nått xd
men shit samma .
snart drar jag iväg till bellaaaa :D
hennes föräldrar har fast ikväll, igen ..
hahah , så rloigt att se dom små fulla oh skratta xd
men aja , vet inte vad jag hittar på tills dom har åkt hem .
för då skjutsar pappa mig :)


jaja, fin bild -.-




Kommentarer
Postat av: i s a b e l l

hej! du har varit med och tävlat i mina dagensblogg / veckansblogg tävlingar och nu har jag dragit igång dagensblogg! Anmäl dig gärna, kram! :)

2011-03-12 @ 18:11:36
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0