V♥

Åhh, vad jag älskar "V" .
den bästa serien !
Ni inser inte hur glad jag blev när jag såg på reklam hörom dagen ,
att det skulle börja sändas igen, fast nyare .
har ju sett det gamla "V", elr vad man nu kallar det.
oh jag älskade verkligen det proramet !
hihi , men jag tycker faktiskt det gamla "V" var bättre.
än så länga iaf :p
Kommer ihåg när jag såg "V" för första gången , gick i 6:an då.
va helt besatt av det !
oh jag satt oh tog kort under programets gång också xd
hahahhaahhaha.


anna, besökarnas ledare.




Kommentarer
Postat av: Adine

Det är awesome :D Hehe, jag tror nog att det kommer att bli bättre efter fler avsnitt. Det brukar ju vara så med nya serier, att man gör några halvdana avsnitt för att se om tittarna gillar idéen och sedan brakar det loss om responsen är bra :D

Svar: Yes it is :D

2011-03-03 @ 22:33:13
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Adine

Det är awesome :D Hehe, jag tror nog att det kommer att bli bättre efter fler avsnitt. Det brukar ju vara så med nya serier, att man gör några halvdana avsnitt för att se om tittarna gillar idén och sedan brakar det loss om responsen är bra :D

Svar: Yes it is :D

2011-03-03 @ 22:33:34
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0