mindre än två veckor kvar nu :DD

mamma väckte mig vid halv 10 imorse(på sommartid). Man ställer ju fram klockan 1 timme idag, för sommartiden börjar ju idag :D , hoppas ingen glömmer bort det nu !
 Gick ner käka frukost . Sen upp oh rensa gardebroben lite oh plocka fram lite kläder som jag ska ha med mig till USA :) Så syster fick lite "nya" kläder då :p Men nu har jag bytit om oh fixat mig lite. Snart drar vi till hallsberg oh kollar när lillån-sköllersta spelar . För om lillån vinner , så kommer vi ju två i 96 serien, men om sköllersta vinner kommer vi trea i 96 serien. Och julia som har spelat i vårat lag spelar ju i lillån nu ju, så roligt att träffa henne också :D , sen bäre nog av till askersund ? beror på om lucas kan träffa mig, annars blire iväg till farmor oh äta våfflor :p
men nu sticker jag. bloggar mer ikväääll !




Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Vinnaren i veckans blogg finna nu uppe! Kolla om det blev du och/eller var med igen! :D

2011-03-27 @ 15:44:56
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0