killtest,

Stora killtestet:

(för tjejer)


Jag gillar hår som är...
[x] Brunt
[x] Blont
[ ] rött
[ ] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[x] Kort, eller "normal längd"
[x] Långhåriga - när det hänger för öronen, inte längre.

Jag faller för ögon som är... (spelar ingen roll)
[x] Blå
[x]gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom (nörd)glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[x] Som blinkar flörtigt ;)

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[/] Utåtriktade
[ ] Blyga -
[x] Vältränade
[/] Smala - inte fööör smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] innebandyspelare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[x] Tränar på gym
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar...

[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet (eller annanstans)
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig
[x] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[/] Har häng

Detta säger allt om en kille...

[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar


Det är sjukt gulligt när killar...

[x] Ringer ofta
[x] Smsar non stop-
[x] Är svartsjuka
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder  ;)
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[x] Gråter till filmer
[/] Pratar om giftemål och barn
[/] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg  
[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra -
[x] Skriver egna låtar
[/] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...

[x] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[x] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar 
[ ] Killar som spelar Wow  -
[ ] Killar som kör moppe
[x] killar som är i stallet 
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[/] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[/] Killar som röker och snusar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0