jag har ett blåmärke på armen, oh det gör ont :(

Hemma från skolan nuu.
slutade tjugo i tre, men bussen gick inte förrens 3.
Kom hem nyss, har bara hunnit käka lite.
Ska plugga lite sen, för har 1 prov den här veckan,
oh 2 nästa vecka .
orkar inte med alla dessa prov -.-
Men dagen idag har varit normal.
börja ass garva idag på so:n.
min lärare sa någe, oh det lätt ass roligt xd
han bah: agnes, vill du gå ut oh skratta färdigt,
oh komma in om 5 minuter igen ?
jag bah: nej, det behövs inte, hahhhahahahahha.
alla tycker jag är ass jobbig, bara förjag skrattar åt typ allting.
men har man dålig humor så har man :(


så hääär söt kan man vara på en tisdag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0