Gabrielle Fredriksson.

~
du är verkligen mitt liv, hela min värld. Utan dig skulle jag aldrig ha klarat mig. Skulle ha leggat på en kyrkogård nu, om jag inte hade haft dig. Och då skojar jag inte ! För det är du som får mig vilja leva. Det är du som får mig att kämpa vidare. För du gör mig stark, du får mig att tro på mig själv . Du är mitt hjärta gumman , ingen kan ta den platsen ifrån dig . Bara för du är så fantastisk, så himla underbar, känns som jag drömmer för du är för bra för att vara sann älskling ! Det är bara för dig jag skulle kunna dö för. Om du hade behöft ett nytt hjärta, eller något annat. Så skulle du fått mitt. För det är självklar sak för mig. Bara du är lycklig oh lever , så är jag glad. Om du är ledsen elr är nere, så kommer jag alltid finns för dig. Kommer alltid stå på din sida. Även fast det du gör är dumt. Så kommer jag stå vid din sida och ta smällen med dig. Eller om du gör något bra kommer jag stå vid din sida och vara lycklig med dig. Bu betyder allt för mig , verkligen allt! Du har mitt hjärta mellan dina händer varje dag . För det tillhör dig och ingen annan. Du får göra precis vad du vill med det, bara du är lycklig. Om du krossar det och det gör dig lycklig, så kommer jag försöka att vara lycklig, även fast det inte kommer bli lätt. Och alla våra minnen. Dom är värda mer än guld, det svär jag på. Vi träffades första gången på innebandyn. Jag var 7 år och du var 8 år gammal. Du hade redan gått ett år. Fast vi tog inte kontakten på på direkten, men vi skrattade ändå . Det var inte förrens jag var 10år och du 11år som vi började ta kontakten på riktigt, började prata mer med varandra och började vara med varandra på fritiden och inte bara på träningarna osv. Jag känner mig så dum som inte kommer ihåg första gången vi va. Kommer inte äns ihåg om det var hemma hos mig eller hos dig. Men jag slår vad om att vi hade roligt och skrattade iaf. Men dom 2-3 senaste åren har vi varit oskiljaktiga! Ingenting har kommit imellan oss. Alla gånger vi träffas/sover över så har vi alltid lika roligt. Även fast du brukar bli sur på mig hela tiden , men jag vet ju att det bara är på skoj. För vi kan inte vara sura på varandra på riktigt, Vi har gått igenom så mycket tillsammans, Både sorg och lycka, vi har skrattat och gråtit tillsammans .Du är helt klart för bra för att vara sann. Om du faller så faller jag. Om du har sjunkit ner ända till botten. Så kommer jag ha sjunkit ner dit bara några sekunder efter dig. Om du är glad är jag glad, om du är ledsen är jag ledsen. Så äre bara. För jag gör allt för dig. Jag kommer alltid finns där för dig  och hjälpa dig igenom svåra tider. Även fast du kanske inte vill ha min hjälp , så skulle jag ändå hjälpt dig. Om du skulle försvunnit ur mitt liv. Spelar ingen roll hur, varken självmord elr om du bara inte ville ha med mig att göra längre. Så skulle jag ha letat upp det närmaste bron/räls och hoppat framför tåget. För jag klarar mig inte en sekund, utan att veta att jag har dig vid min sida. Men jag hoppas att det aldrig händer, att du lämnar mig. Ditt smile gumman, så himla underbar. Det betyder mer än allt annat att få se dig leé, för då är du glad. Blir så himla glad oh lycklig då. Du är så vacker, så söt. Även fast du inte tycker det själv, så älskar jag ditt utseénde. Bara jag ser bilder på dig, så blir jag glad. Men att se dig i verkligheten gör mig lycklig.Din humor lika dålig, eller rättare sagt lika bra som min. Vi skrattar åt samma saker i stortsett och är lika tröga. Vi är så lika på det sättet. Men inte utseénde mässigt. För du är så söööt, medans jag inte är det. Vi skrattar åt varandra och med varandra. Vi är nästan som systrar, men ändå inte. För vi är mer än det. Du är min andra halva , mitt hjärta, min glädje. Rättare sagt du är mitt allt. Det är för dig jag lever för, det är för dig som jag kämpar varje dag för. Du är som mitt syre. Utan dig dör jag !  Det är du som gjort mig till den jag är idag. Och jag är stolt över mig själv. Du har också gjort så jag har lärt känna den underbaraste killen. Och inte bara 1 gång, utan 2 gånger dessutom. Skulle kunna klara mig utan mat i flera dagar. Men jag skulle inte klara mig 1 timme utan dig ! Jag kommer aldrig släppa dig, så du ramlar över kanten. Kanske bara så du får någe skrap sår elr så (a) , ne jag skojar bara, skulle aldrig kunna skada dig älskling !

Jag älskar dig♥

du&jag hand i hand livet ut hjärtat~





Kommentarer
Postat av: Semonies

Fin blogg!

Hur mår du? ;3

2011-03-14 @ 18:00:57
URL: http://semonie.com
Postat av: Semonies

Sv; Samma! : p

2011-03-14 @ 19:15:31
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0