helgen♥

Helgen har varit helt fanastisk .
har varit med bella hela helgen :D
Kom till henne i fredags typ vid 5 tiden ?
var ju barnvakt till agnes&linn då .
men linn tränade , så hon kom hem lite senare :)
tog massa kort.
oh kolla på massa filmer :D
agnes, för gullig är hon :')
sen gick vi oh la oss runt 1 tiden ?!
vakna vid typ 8 xd
gick upp oh kolla på massa filmer, tog mera kort.
sen vid 4/5, kom mamma oh hämta oss.
stack hem till mig , åt oh så .
sen vidare på matchen i hovsta som börja halv 8,
på kvällen, lite sent att lägga en match på?
möte som sagt hovsta,
omg, vilken match asså :o
det var verkligen tur att ingen blev skadad !
men matchen slutade 1-1 , domarna dömde bort ett av våra mål...
men jaja , shit samma .
sen stanna vi oh åt, sen skjutsa mamma hem oss till bella igen .
kollade bara på nån film då ?
för var ass trötta då x'd
sen vakna bella vid 8, hon somna om för hon inte ville väcka mig.
oh då vakna jag staxt över 10,
men låg vaken en timme för ville inte väcka bella xd 
men sen väckte jag henne vid 11 .
gick ner oh kolla på mer film :)
sen hämtade mormor oh morfar oss vid 3 .
för hade ju match sen vid halv 6 inne i örebro .
möte kfum, oh vi vann med 3-0 :D
sen vart det hem.
sitte lite vid datan , sen solsidan :D
sen sack bella hem :(



jag älskar dig gabrielle fredriksson !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0