vart tagna av vakterna på maxi för snatteri, duktigt!

ojoj, ingen vidare bloggning här, va ?!
har ju inte varit hemma..
-
igår efter skolavslutningen så drog jag linnea&michelle
och bada i djupadalsbadet.
Nicae, var typ inga där, så kändes lite mobbat..
haha, men innan så drog vi till maxi och skulle köpa dricak och jordgubbisar!
men när vi skulle gå ut från maxi,
så pep det i larmet.
vart tagna av vakterna på maxi för snatteri..
sååå duktiga vi är! 
men sen köpte vi jordgubbar och drog och bada.
efter det drog vi hem till linnea, sov i husvagn och hade det mysigt!
gick upp halv 7 imorse, men somna om till tjugo över 7 (a)
8 drog vi till syster och linneas syskon's skolavslutning.
sen vart det tårtkalas efter det! 
mumsigt, hehe :p
och nu sitter jag här hemma, fick 200 kr av mormor&morfar.
för jag gjorde inbjudnings kort till dom och för jag har slutat skolan nu :)
sommaaaaaar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0