Jag skulle flytta på mig, om jag kunde!

Nu är jag hemma igen,
elr jag kom hem typ halv 11 :p
och vi skulle åka från talluden vid 11.
men mådda inte alls bra, hade jätte ont i magen.
så kunde inte typ stå upp..
---
Men iaf gårdagen börja med att vi åkte från skolan vid 9 tiden.
kom till talluden typ halv 10, då packade vi in allt i rummen,
sen hade vi samling och pratade lite.
Badad direkt efter i kläder :D
Käkade vid 12, korv och bröd..
haha, och när vi hade fritt så satt vi typ bara inne på jonte's rum :)
och kollade när dom spelade cs :d
Sen skulle vi ha disco, men jag,michelle,jonte,ralle och kempi stannade kvar.
inte så jätte roligt med disco när typ 3 dansar?
Vid 11/halv 12 så kollade typ halva klassen på paranomal activity :p
den var inte så jäätte läskig :o,
fast alla blev arga på mig för jag skrek så himla mkt,
men vadå?!, om man kollar på skräckfilm så blir man ju rädd ibland!!
hahah, hade ju iaf jonte's keps som tröst .
efter det så stack några och sov, men dom flesta var kvar.
kollade på epic movie sen, sjuk film!
sjukt mycket myggor det var också! :o
ass jobbiga, har inte bara ett myggbet nu :o
men runt 3/4 tiden hade alla dragit in till deras rum.
förutom jag,michelle,linnea,elias och ralle.
vi var kvar inne i jonte's,kempi's och jeppe's rum :)
kan säga att vi hade kul iaf, men vid 5 typ drog elias.
Och vi andra 7 dyngnade, hehe.
jätte kul, sov absolut ingenting där borta :o
men aja, ska inte berätta någe i detaljer.
det som händer i talluden, stannar i talluden ;)
mamma kom och hämtade mig tidigare sen, för mådde inge bra..
hade ju inte ätit någe sen halv 6 på kvällen,
och då är man inte bara lite hungrig när det är frukost :o
men fick inte ner någe, så drack bara en halv drickyoghurt..
aja hade iaf kul där borta!
-
tog massa bilder också, laddar in dom sen.
bild från skolavslutning förra året :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, gulligt av dig! :D Tycker också den är riktigt ball, det är min kusins tröja :)

2011-06-08 @ 14:59:31
URL: http://diktobild.blogg.se/
Postat av: linnea

allt bra med dig idag? :)

2011-06-08 @ 15:19:18
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: jo allt är bra :)

2011-06-08 @ 15:31:41
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0