Trakton är ful! eller hur ? :)

Nu har båda kusinerna gått och lagt sig :p
saga somnade vid halv 9 typ, och dante håller på och somna nu :)
men mamma och syster är uppe hos honom och nattar honom.
så jag passar på att blogga lite nu :p
-

Dagen har varit riktigt kul och full med fart!
dom kom hit vid 1 tiden, och då gick vi och kolla på kossorna.
sen satt jag och saga ute och lekte med stenar.
Vid 3 tiden ville dante och bada.
så vi stack till bäcksjön en stund :)
Kan inte säga att det var lätt att få upp honom sen :o
åkte och köpte lite godis sen .
Oh när vi kom hem startade vi en film och kollade på den :)
pappa kom hem vid halv 6(?) tiden med traktorn.
och då började saga att gråta , men dante hoppade runt och var jätte glad :D
han älskar maskiner, specielt pappas traktor ^^
har hittat på lite allt möjligt idag.
spelat spel,spelat fotboll,hoppat studsmatta,ätit glass m.m.
har haft en toppen dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HJÄLP MIG vinna en fototävling! Gå in här - http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment - och skriv "6" i en kommentar. Tävlingen avslutas imorgon och då får alla som röstat på mig bli länkade i ett inlägg.



(Och den som jag fått mest hjälp av får bli ett blyertsporträtt!)



Jag fyllde år i torsdags och vinsten skulle bli en perfekt "i-efterskott-present"!



KRAM

2011-06-04 @ 22:28:12
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0