Sunne vattenlands cup, kommer bli bääst!

Tänkte förklara lite mer om den här cupen jag ska på :)
Cupen börjar imorron, tror den gör det för alla åldrar och lag.
Men jag sticker dit ikväll och sover hos matilda i husvagn.
Mina föräldrar kommer upp på lördag,
dom är inte lediga så dom kan inte skjutsa upp mig.
Men cupen håller på tills på söndag,
vet inte när vi åker därifrån, men nån gång på efermiddan/kvällen tror jag.
Cupen heter Sunne vattenlands cup, så man får gratis inträde till badet där :p
Våran första match är imorron kl 5 på kvällen.
Sen har vi två matcher på lördagen kl 9 och 11 på morronen,
om matcherna inte har flyttats ,
för 1 lag har dargit sig ut..
Men sen är det invigning av cupen vet inte vilken tid.
men nån gång på lördagen iaf.
Sen på söndagen vet jag inte hur många matcher vi har.
och inte vilka tider elr så.
Men mellan matcher och så kommer vi nog bara ta det lugnt,
och umgås en hel del!
det kommer bli bäst,
för får ju tillbringa den här helgen me världens bästa tjejer!
Nån av alla söta läsare som ska på den här cupen?
jag älskar er brudar!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-06-30 @ 19:07:05
URL: http://tinanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0