springer,ramlar,nickar bollen på backen, haha! :)

Ronja stack nyss hem, hennes mamma och kusin kom vid 7.
men dom stannade ju kvar och fikade på våra goda cupcakes♥
hihi, pappa kom ju hem typ 20 min efter att jag skrev förra inlägget.
och då började vi baka :D 
vi hade inge störssel elt så, så det vart bara "glasyr" elr vad det heter :s
efter det gick vi ut,
och hjälpte pappa att stappla ved xd
bland det tråkigaste i hela världen.
men ronja trodde inte på mig, men nu har jag bevisat det för henne ;)
sen stack vi in och hämta spel och satte oss ute och spela!
efter det kom ronjas mamma och charlie :)
och då gick vi in och fikade,
sen ut igen och spela fotboll :d
hahah, men nu sitter jag framför tv:n och kollar på kvällen är din och äter marabou :D

snygga och goda vart dom! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0