Nu blire att packa det sista :d

Nu är jag vaken, och har varit det lite mer än 1 timme tillbaka :p
har kollat på sommarlovs morgon nu på morronen.
och nu kollar jag på disney chanel (a)
Idag ska jag inte göra någe specielt.
Drar ju till Sunne ikväll och sover i husvagn med matilda :D
kommer bli super!
och imorron äre ju cup.
Sunne vattenlands cup, taggar som tusan nu!
halva laget åker ikväll, dom som bor i husvagn iaf.
och resten åker imorron :p
den här sötnosen kommer jag tillbringa kvällen och morgondagen med :D



Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna så kommenterar jag tillbaka:)



Kanske följa varandra i bloglavin??



Ha en bra dag

2011-06-30 @ 13:34:14
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0