kittla maaagen, thihihihi!

Nu har kusinerna åkit hem, dom åkte för ca 30 min sen.
Retsen av dagen ska jag bara ta det lugnt,
och rensa lite bilder oh beställa bilder :p
Idah så vaknade Dante vid halv 7 -.-
han väckte såklart mig, tack!
idag har vi mest tagit det lugnt.
Vid 10 i 9 tiden, så kollade mamma när, syster kompis spelade match.
hennes lag är med i järvägen cup (handboll).
och då såg dom att hennes nästa match var 10 över 9, B slutspel.
så då stack vi och kollade på den, tyvärr så förlorade dom..
kom hem sen och då tog vi lite mellis, klockan var då typ 10 :p
busade runt lite, sen vid 2 tiden kom min faster och farbror och hämtade dom.
dagen har varit riktigt kul!!
hihi, oh dom kommer hit nästa helg med :)
sötnos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0