Sunne cupen i ord:)

Tänkte berätta om torsdagen och cupen nu :D
Torsdagen:
Började ju med att jag stack till matilda vid halv 6 tiden.
sen drog vi från henne vid 6 tiden.
Kom fram till sunne camping ungefär tjugo i 8.
Då satt redan angelica,oliva,felicia och deras familjer och åt.
Det var vi 5 från laget som åkte dit på torsdagen :)
efter vi hade käkat, så drog vi till sjön/havet och bada.
angelicas små syskon badade också med oss :)
Så hennes lilla syster bestämmde att vi var olika djur.
och jag var ju förstås en gris pappa...
och felicia var min gris fru, och matilda vårat gris barn.
mkt trevlig familj!
sen gick jag och matilda på promend på campingen, tog massa bilder oh så :)
vid halv 11 tiden kom vi tillbaka, då spela vi fotboll.
haha, spelade tills typ 12.
och då vare knappt fotboll längre...
vid 12 gick vi och la oss,
somna men vakna hela tiden av det jävla regnet!
det regna,slutade i nåra minuter,regnade,slutade i nåra minuter osv.
höll på så ett bra tag!
Fredagen:
Vet inte när vi vakna, men tror runt 9 nån gång :p
åt frukost, sen vid 10 halv 11 så drog
jag,matilda,hennes lillasyster och hennes pappa(tränare) och checkade in laget.
åkte bort till lokalen vi sov i, sov i en aula :D
stor och rymlig, hihi :)
åkte tillbaka till campingen, åt och så .
sen kom vilma,jolinn och sara :)
stack och packade upp och så vid 12 tiden.
vid halv 1/1 kom resten av laget.
För hade ju match vid 2 tiden :)
Spelade då mot eidskog, ett norskt lag.
Tyvärr så förlorade vi den med 1-0 ...
Men man kan inte vinna jämt ;)
Sen tog vi det bara lugnt till nästa match som börja 5.
Kommer inte ihåg vilka vi möte med vi vann med med 4-0 :D
hihi, sen duscha vi och bara tog det lugnt efter.
vi gick till ca senare på kvällen.
sen gick vi och la oss vid 11 tiden :p
Lördagen:
Hade första matchen 9, så det var att gå upp tidigt!
Tror vi spelade mot sunne då, vann iaf med 3-0 :D
sen vare gå hem, ta det lugnt lite.
sen hade vi match igen vid 11, mot nått norskt lag.
Vann den med 4-1, hihi, lite bäst vi är ;)
Sen efter käkade vi och efter det drog vi till sunne vattenland och badade :D
hade riktigt kul, åkte många olika rutschekanor.
mamuten var roligast :D
då åkte man fyra i taget i en stor ring i mörkret, hehe :)
Jag och maja gick sen och köpte glass med hennes pappa(tränare)
efter det drog vi hem, var ju inge fint väder.
man frös ju mest :/
så halva laget drog hem vid typ halv 4.
vilma,alva och linnea stannade kvar till halv 6 :p
när dom kom tillbaka gick vi och käka.
efter det så spelade jag,elin,louice och yanika kort npra timmar :p
körde straff bubblan, och jag vann hela tiden förutom 1 gång..
men jag var ändå bäst, haha ;)
sen gick vi och la oss runt halv 12/12 tiden.
Söndagen:
Vi gick upp halv 8, för att käka frukost.
för frukosten stängde 8..
sen tillbaka gjorde typ ingenting, åt mat vid 12 tiden.
för hade match sen vid 2 tiden.
om vi skulle vinna den så skulle vi komma 1, annars 2..
men vi vann den med 2-0, tror jag det var :D
efter det vare prisutdelning, och sen duscha vi.
efter det drog vi från sunne, och åkte hem.
tog över 2 timmar att åka hem :p



Kommentarer
Postat av: Julia

Du har fin blogg! :)

2011-07-06 @ 12:23:39
URL: http://struntarivadddesager.blogspot.com
Postat av: ViktoriaJohansson©

mysigt värre :D jag svarar på kommentarer och ska äta lite nu :D

2011-07-06 @ 13:03:29
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Linnea

haha, inte konstigt att det är just vi 3 som stannade kvar längst :$ haha <3

2011-07-06 @ 15:26:53
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0