helgen har tillbringats med M&M :D

Dom här senaste dagarna så har jag varit med madde och michelle :)
i fredags så kom madde hit vid 11/12 tiden.
gjorde inget specielt.
senare gick vi ut och testade pappas och mammas femkamp,
som dom skulle ha på deras fester :p
ebba vann flest "grenar", så hon vann allt..
haha, men sen vid 5 så kom mammas innebandy lag.
för dom skulle ju ha innebandy fest.
och då fick vi vara barnvakt åt tuva, som är 5 år :) 
gick ju bra :) , sen slutade dom festen vid typ 12 tiden xd
sen efter det gick jag och madde och la oss.
Vi vaknade 9 på lördagen.
var ju sommar lovs morgon, det kan man ju inte missa :D
haha, sen var vi hemma tills 12,
då drog vi till michelle, sen vidare till sannabdet :)
och där var redan syster och ebba.
åkte rutschekana,spelade spel,åt glass och godiiiis :D
sen vid 8 åkte vi hem till michelle.
åt mat och badade i hennes kusin's pool :)
sen kollade vi på disturbia vid 12 halv 1 tiden :p
den var lite små äcklig och läskig ;s
så hennes mamma fick följa med oss ut till hundis.
hundis är michelle's föräldras jobb :p
spelade ett spel ända till 4.
och då gick vi och la oss :)
vaknade vid 11 tiden, då gick vi hem till michelle.
käkade frukost, och sen drog vi in till mariberg.
hade inte med mig några pengar direkt.
men fick med mig 3 nagellack hem iaf, haha :p
sen kom vi hem till michelle igen.
vid halv 4 kom madde's mamma och hämtade oss.
sen kom jag hem hit vid halv 5 typ :)
michelle har alla bilder vi har tagit.
så får se om jag får tag på dom, så jag kan lägga upp dom :p



Kommentarer
Postat av: Annica

Verkar som du har haft en bra helg. ;)

2011-07-10 @ 20:36:44
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv - Taack :D kram

2011-07-10 @ 20:43:14
URL: http://linaart.webblogg.se/
Postat av: michellebergelin

Kan skicka några sen:)

2011-07-10 @ 20:45:56
Postat av: michellebergelin

Kan skicka några sen:)

2011-07-10 @ 20:46:45
Postat av: Annie Larsson

tack desamma va glad jag blir :D

kram

2011-07-10 @ 21:34:48
URL: http://supergirlannie.blogg.se/
Postat av: Bich Ngo

Takk for kommentaren :)

2011-07-10 @ 21:58:08
URL: http://bichtn.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0