snart äre sommarlovs morgon :D

Nu är jag vaken, och har varit det sen halv 9 :o
vaknade av mig själv, och kunde inte somna om.
så ah, det var bara att gå upp :)
Hade värsta kajko drömmen också :o
om att jag var med några andra på nån gammal tågstation.
med värsta knäppot som"ledare", elr vad man kallar det.
oh han ville typ döda oss, så vi gjorde så det börja brinna på honom.
och sprang därifrån..
sen kom ambulanser och massa brandbilar.
men alla klara sig konstigt nog?
han knäppot som "ledare", hade inga skador.
även fast han var inne i branden och vi kasta eld på honom.
vetifan vart vi fick eld ifrån?
aja, sen vakna jag, så vet inte hur den slutade ^^
men snart börjar sommarlovs morgon,
så blir att titta på det :D



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin blogg! :)

2011-07-08 @ 10:04:44
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0