nu är jag hemma från michelle :)

NU är jag hemma!
jag vet att jag har haft sämsta uppdateringen dom här senaste dagarna..
men har haft fullt upp.
och det har ju varit fint väder med :D
kom hem vid 4 tiden idag, men satte mig inte vid datan på direkte.
för målade naglarna och plockade lite på rummet oh så :p
för nu ligger det fullt med saker överallt på rummet..
bara för jag har sålt mitt svarta stora skåp.
och har inte hunnit köpt någe nytt att ha alla sakerna i :p
men jag berättar snart om vad jag har hittat på dom här senaste dagarna :)
så här ser man ut idag då :p



Kommentarer
Postat av: maria

tack va gullig du är! :)

2011-07-10 @ 19:46:39
URL: http://mmariamercado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0