haha, tror jag dööööör :')

hehe, kom hem vid tjugo över 5 typ,
men madde följde med hem, så hade inte tid att blogga då :p
vi badade i hallsberg precis som jag trodde :) 
kom dit typ 2, badade och så :)
träffade linn och vilma där också, (bellas lillasyster&hennes kompis)
sen så skjutsade madde's mamma hem oss till mig.
spelade sims2 och bakade chokladbollar :)
sen så blev madde hämtad för typ 30 min sen?
och då startade jag datan.
hahahha, pappa sitter bredvid med mammas ipad.
och han är inne på en sån där som upprepar det man säger,
jag dööööör :')
bild från kalmar:)



Kommentarer
Postat av: EMMAS!

vilka fina färger du har i din blogg :D

2011-07-22 @ 21:41:33
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0