en bra dag med massa sol och vatten :D

nu är jag hemmaaaa :D
haha, elr jag kom hem typ 7?
men har käkat och så :)
Idag så har jag baaadat en massa, hihi:)
stack och badade vid 11 tiden,
madde följde med då.
och sen vid typ halv 1 tiden kom madde's familj :)
simmade ut till nåra stena/klippor och satt oss där nån minut ^^
grillade korv till mat och så grillade vi marshmellow :]
sen gick jag och madde och fiska xd
haha, vi klättra upp för en klippa och gick in i skogen.
och vi hade inga skooor, så gjorde ass ont att gå :(
efter ett tag så hitta vi ett bra ställe :D
men fiskarna tyckte nog inte om muffins,kanelbulle elr blåbär :(
hahah, men sen vid 8 tiden började vi dra oss hemmot.
och nu sitter jag här med en mage som snart sprängs..
pic - mina klubbooor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0