Dag 6 och 7,

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Sånna killar som bryr sig mer om vänner/flickvän än vad han gör om sitt utseende.
Dom ska vara snälla, ha riktigt bra humor så man börjar skratta.
Dom ska vara sjukt gulliga,
och säga att man är söt även om man har ramlat i suptunnan..
Omtänksama ska dom också vara,
utseendet är inte det viktigast, men det skadar inte om han är lite små söt(a)
Tycker mest om killar som har blåa eller bruna ögon.
Och med mörkblont elr brunt hår, hihi :)
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Då skulle jag nog...
Bjuda min familj på en semester!
Och shoppa en massa :D 
sen skulle jag spara en hel del,
tills jag flyttar hemifrån :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0