Dag 15,16 och 17.

Dag 15 – Någonting jag ångrar.
jag ångrar mest att jag verkligen trodde på det du sa.
det du sa i maj, det spelade ingen roll längre i juni..
jag ångrar att jag trodde det skulle bli nått,
för det ljög du bara om.
och att jag verkligen försökte när du inte brydde dig.
jag ångrar allra mest att jag slösa så mkt tid på dig..
Dag 16 – Innehållet i min väska.
jadu, har inte specielt nån väska vart jag än går.
använder typ bara väska till skola,träningar och så :p
så inehållet varierar från träningskläder till läxor^^
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.^
öhm, jag vet inte riktigt.
men typ med nån som är riktigt sjuk/dålig elr någon som är fattig.
för att se hur dom känner och tänker.
då skulle man nog forstå vilken tur man igentligen har.
att man har ett friskt liv och man har pengar och kan köpa det man vill ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0