storvreta cupen♥

Nu är jag ass taggad inför imorron , oh dom andra dagarna ;d
imorron blire att gå upp kl halv 6 -.-
blir hämtade sen vid kvart över 6 .
oh tåget går 07.07, men vi ska ha samling 06.30 .
sen blire sitta på tåget en stund, kommer bli bäst va bella ?! 
hahah , vi ska äga yut hela tåget :D
sen kommer vi till stockholm,
sen bytter vi tåg till det som går till uppsala .
efter det blire vell taxi (?!) till skolan vi ska sova på.
sen har vi match vid 17.00 tiden .
oh efter det blire hem oh vila till nästa match som börjar 22.15 :oo
lite vell sent tycker jag !
matchen är klar typ 23.00
sen äre en bit hem med buss .
så är vell hemma vid 00.00 tiden ...
dom andra dagarna vet jag inte hur dom ser ut riktigt.
men åker hem på torsdagen vid 15.00 tiden :)

men nu ska jag gå oh lägga mig,
oh försöka somna på direkten !
pusstja,
ha det så bra nu medans jag är borta.
blir sista inlägget innan jag åker nu :)




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-03 @ 21:58:44
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: therese

Hej! jag har veckans blogg på min blogg, och det skulle vara roligt om du ville vara med för du har en super snygg blogg:)



kram /tessan

2011-01-04 @ 01:42:56
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0