snart drar jag till bellaaaa :D

home from school now. det stavas vell så ?! xd
är så usel på engelska , oh det vet mina vänner mkt vell om, hahah.
men nu väntar jag tills kl 4, för då drar jag till bella :D
skulle igentligen in till askersund, för hon är där .
men sen vare ingen ide.
för att jag skulle kommit in dit vid 4, oh vi skulle åka hem 5 xd
så ah , det blir att dra till henne.
men kommer vell komma dit halv 5 ?!
för pappa håller på att ploga .
för det har kommit jävligt mkt snö :o
mamma har ju förstås fastnat med bilen vid våran nerfart .
duktig som vanligt ..
aja, nu ska jag ta oh göra iordning mig,
oh vänta tills pappa är klar -.-


jaja, orkade inte ta kort på dagens outfit idag,
så fick bli en bild från igår :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0