skridskor är inte riktigt min grej ..

kom precis hem , hahahha .
det där med ute oh skridskor är inte riktigt min grej..
var där iaf 20 min ?
hahah, men det var bara småbarn.
mellan typ 1-7 år ?!
så va inge roligt,
så fråga pappa om han kunde skjutsa hem mig .
oh det kunde han :D
så han skjutsa hem mig på snöskotern.
men kunde inte ta på mig hjälmen ..
för att fick inte över den över örat, för det gjorde så fucking ont .
men aja , åkte utan hjälm :p
nu ska jag kanske in till mariberg igen :o
bella oh dom hämtar nog upp mig .
för hon ska in ditt, oh hon skulle igentligen till mig nu .
men då slipper hon åka in imorron,
så då tittar hon fotboll med mig imorron istället:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0