kollade dm idag :D

heheh, glömde nog att säga att jag skulle in till örbro idag oh kolla DM xd
men iaf ,
bella kom straxt efter jag skrev om kvällen igår .
oh då gjorde vi lite annat.
sen vid halv 11 drog vi in till Mellringehallen oh kolla på DM.
Först så spelade p96, kumla mot ösk.
riktigt kul att se en sån match !
dom har så bra passningsspel :o
vill också vara så duktig .
kände ju typ halva laget i kumla .
men iaf, kumla förlora med 2-1 :/
sen efter den matchen spelade f96, lillån mot kumla.
hejade på båda lagen,
för julia spelar ju i lillån , hon spelade ju förut i vårat lag.
men var tvungen at byta, för hon flytta :/
ah, oh i kumla så spelar ju arazu,
+ att jag känner mer än halva laget där xd
fast där vann kumla med 4-1.
sen stack vi oh åt på max, köpte med lite godis hem (a)
thihi,
när vi kom hem så kolla jag oh bella på film.
oh nu tog vi varsinn dator :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0