Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.



1 - jag heter charlotte imellan namn .
2 - jag älskar färgen rooosa .
3 - jag vill bli fotograf när jag blir stor.
4 - det finns bara en person som jag skulle kunna dö för .
5 - jag saknar norberg, oh allt härligt folk där.
6 - jag vill, elr jag ska byta skola !
7 - måste alltid göra en grimas elr en pose om jag går förbi en spegel.
8 - jag tuggar tuggumi heeeela tiden
9 - jag kan sitta oh skratta över 10 minuter i strek, åt min musiklärare xd
10 - det går inte så bra med mina nyårslöften ..
11 - jag tycker att man borde få moppe när man är fjorton, ifall om man har längden inne
12 - jag älskar att resa !
13 - jag ska snart till florida, antingen i vår, elr i sommer :D
14 - jag har bara en vän jag kan lite upp till 100%
15 - jag suger på att skriva nått intressant om mig xd


hahahha , blev vell inte så jätte bra ?!
men jag kommer verkligen inte på nått ;o
men aja ,
det får duga xd




Kommentarer
Postat av: amanda

sv: glöm inte skriva i ett inlägg att du är med och tävlar :D

2011-02-01 @ 16:33:05
URL: http://aammandaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0