back to the normaly .

hihi, nu är jag hemma från första dagen i skolab efter lovet.
har varit en helt vanlig dag .
den var lugn i början , men sen börja koaset igen^^
på träslöjden vart jag lite köttad av jonte ..
han hällde sågspån i håret på mig, oh på kläderna .
målade mig med färg i ansiktet.
oh så gjorde han så jag börja blödda på fingret :(
taaaskigt.
men jag målade också i hans ansikte (a)
hihi , buuuusiiiig .
men sen på svenskan så fick våran lärare lite damp .
inte bara lite kanske .
hahahhaha , men jaja .
skol dagen har varit normal iaf :)



fint plåster dåå -.-




Kommentarer
Postat av: Elina

thanx ;)

2011-02-28 @ 16:00:56
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0