agness, jag älskar dig

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig en gång visste jag att någon äkta vän skulle dyka upp i mitt liv och här är du! älskling faller du, faller jag med dig jag vet inte vad jag skulle ta mig till om du inte skulle vara här nu, ja vet inte hur jag skulle klara mig för du är så speciel för mig! du gör min dag, du gör mitt léende, du gör så att jag mår bra! är du ledsen är jag det! skulle jag dö för en vän skulle jag dö för dig! DU ÄR EN ÄKTA VÄN och jag hoppas  verkligen att vi håller ihop för ingen, jag menar ingen kan komma i mellan oss för jag älskar dig så mycket!

Du är värd mer än allt i hela världen!!!

du är mitt allt du är mitt hjärta älskling occh jag kommer älskar dig tills jag dör!!

Jag älskar dig bästavän!!!!!




Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Kuuul ;D

2011-02-14 @ 18:08:11
URL: http://kungevve.se
Postat av: Richardmathea

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2012-01-26 @ 09:21:02
URL: http://richardmathea.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0