Svaren på frågestunden!

Vad gör du en helt vanlig fredagskväll? :)
Är blont din naturliga hårfärg?
Har du färgat håret nån gång, isf vilken/vilka färger?
Vad är syftet med alla kategorier, alltså varför heter dom just så? :p
vad tycker du om mig, den ganska långa verisionen skulle vara bra ;]arazu
Vad tycker du om mig?:)linnealarsson
Favorit låt?
vars handlar du oftast kläder/smink?:)
vad använder du för redigeringsprogram?
vilka bloggar följer du?
följer du några andra bloggar än kända bloggar?
1. Hur många pojkvänner har du haft? Namn?
2. Har du pojkvän nu?
3. Bästa outfit?
4. Bästa vännerna?
5. Bästa filmen?
6. Bästa bloggen?
7. Favorit affär?
Gör du din desigen själv?
isf vart gör du den för den är verkligen asfin!
Varför började du blogga?
Vad tycker du om mig (min blogg)?leila
Vad tycker du om mig? Den långa versionen tack hehe:)michelle
Vart kommmer du ifrån? :)
Hur fick du tillåtelse av dina föräldrar med att färga dina hårtoppar?
eller det kanske var helt okej för dom?
Ungefär hur många unika har du per dag?
Har du en pojkvän?
Ditt bästa klädesplagg?
har du kille?
Vad gör du en helt vanlig fredagskväll? då brukar jag antingen vara hemma med familjen, kolla tv och sitta vi datorn, annars så är jag med kompisar! :)
Är blont din naturliga hårfärg? Ja det är det, fast det blonda jag har nu är faktiskt fägat..

Har du färgat håret nån gång, isf vilken/vilka färger? Ja, det har jag! Färgade håret brunt sommaren 09, och sen slingade jag tillbaka till blont i våras. men innan det så har jag slingat några gånger!

Vad är syftet med alla kategorier, alltså varför heter dom just så? okej, nu tar jag kategorierna var för sig!
a few word's=bilder med texter på, som jag jag har gjort själv!
dag till dag=sånna hät listor man skriver nånting varje dag.
design=handlar alltså om min design eller om jag gör nån åt nån annan.
fotografering=som ni nog fattar med namnet, så lägger jag upp bilder där.
heartyou=inte uppdaterad på flera veckor, då den var gjord för en speciell person..
Inspiration=sånt som jag tycker inspirerar mig, och länkbyten.
knasig fakta=nu kategori!, där fakta om mig kommer komma upp!
my life=min "huvud" kategori/min vardag.
peterpan=skapades för min stora kärlek till filmen peterpan!

Favorit låt? Just nu är det: More Than This, med One Direction!

vart handlar du oftast kläder/smink? Använder aldrig smink så köper alldrig det, kläder handlar jag oftast på h&m,gina,cubus,bikbok,monki m.m.
vad använder du för redigeringsprogram? Jag använder mig av picasa3 och gimp. fast äger även ett photoshop men fattar inte det..

vilka bloggar följer du? dom jag följer dagligen: bella,caty,keela,hofh,1Dsverige,megapixlar,rawpixel,josefin,fancy,chloe,
viktorfrisk,viktorpyyköla,erika,linnea,alicia,julia,becca,sara,jennifer,micah,emma,
sen så följer jag några mer, men kollar inte dom lika ofta!

följer du några andra bloggar än kända bloggar? yesss, följer inga kända bloggar direkt, om inte viktorfrisk,keela,kandee&chloe schuterman räknas som kända bloggar ;)

Hur många pojkvänner har du haft? Namn? Jag har haft 2 pojkvänner, kommer inte ihåg namnet på den första, men den andra hette adam, och vi var tillsammans två gånger..

Har du pojkvän nu? Nej, det har jag inte :)

Bästa outfit? Jeansshorts, linne/t-shirt och converse!!

Bästa vännerna? Ronja,Bella,Julia,Linnea,Michelle&Arazu!

Bästa filmen? PETERPAN!!

Bästa bloggen? helt klart keela.se & hofh.se.

Favorit affär? H&M.

Gör du din desigen själv? Ja, det gör jag :)

isf vart gör du den? Jag gör den i picasa och gimp :p

Varför började du blogga? Jag minns inte riktigt, men det var nog först och främst att många andra började blogga och jag ville bli som foki,blondinbell eller kissie.

Vart kommmer du ifrån? Jag kommer ifrån kuuuuumla!

Ungefär hur många unika har du per dag? Jag har runt 120-200 unika per dag :)
Har du en pojkvän? Nej, det har jag inte :)

Ditt bästa klädesplagg? Jag vet faktiskt inte..

Har du kille? Neee (:

Hur fick du tillåtelse av dina föräldrar med att färga dina hårtoppar?
eller det kanske var helt okej för dom? det var helt okej för dom, pappa brydde sig inte så mycket om det, och mamma tyckte det bara var coolt&häftigt :D, det är faktiskt hon som har hjälpt mig att färga det :)
Vad tycker du om mig? (michelle) jag tycker du är en underbar tjej som jag har känt sen jag var 7 år, vi har haft våra stunder men vi har alltid löst dom, och nu under dom senaste åren har vi bara blivit ännu tajtare!, du är super snäll också min vän, och även ass sööööööööt!, loveuuuu♥

Vad tycker du om min blogg? (leila) dina foton på bloggen är super fina!!, och din blogg design är också fin, men inte så annorlunda. fast headern gör den mer annorlunda!! :) fast den skulle vara bättre om du uppdaterade mycket oftare ;)

vad tycker du om mig? (arazu) du är en super härlig vän, som jag inte har känt så länge.., men du är ändå en av mina närmsta vänner. vi var mer tajtar för i slutet av sjuan och början av åttan, but i still loveuuuu!♥

Vad tycker du om mig? (linnea) har känt dig otroligt länge min underbara vän!, du är helt klart den härligaste personen jag känner, du får mig alltid att skratta, manneeeeen ;). och du är super duktig på innebandy, älskar dig!, och tjeeee ;D



Kommentarer
Postat av: linnea

du är bra grym du agnes! <3

2012-01-01 @ 12:26:27
URL: http://teamlfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0