nu väntar pizzabullarna på mig :]

hemma nu efter innebandy passet med mamma's lag :)
vart så stressit förut när vi skulle åka,
så hann inte skriva någe i det inlägget, haha :p
men iaf, så följde jag med när mamma's lag spelade, riktigt kul vare!! :D
testade även att köra utan knäskydd, men fick ont efter ett tag..
men jag bett ihop och fortsatte att köra! :D
för vill verkligen slippa köra med dom, sååå mycket skönare!
nu ska jag käkaa, bir pizzabullar, haha? xd
nånting som pappa har fått/köpt från jobbet,
låter inte så gott, men testar man får man aldrig veta! :)
pic-jag innan jag stack iväg, märk till att jag inte har några knäskydd!! :D



Kommentarer
Postat av: Tora

- Haha, varsågod! Bloglovin? :) kram

2011-12-27 @ 21:32:37
URL: http://toriie.blogspot.com
Postat av: Hanna!

hej, ville bara säga att din header var riktigt snygg! :)

2011-12-27 @ 22:23:56
URL: http://hannniiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0