nu är jag hemmaaa (:

hemma nu från stockholm/huddinge och kusinvitamin!
har varit en super dag, förutom bilfärdena..
började med att vi käkade när vi kom upp dit,
och sen så började vi pyssla med papper,lim och nån grejsimojs!
vart riktigt coolt när det var klart :o
ska vissa bild sen, mihihi :)
så det var värt att sitta 1h och 45 min och göra den, haha ;)
sen så fikade vi på tårtaa och kaka :D
och efter det drog vi oss hemåt, klockan var väl typ halv 5 då?
har faktiskt ingenaning om det, men kom hem typ halv 8 iaf! :)
och då vart det att ta en jul-skinke macka :D:D
första för iår och men inte sista iaf!
oh nu sitter jag och kollar på grimm, men just nu äre reklaaam :p
men det börjar nog snart igen! :)
pic-jag&kusinjasmin today!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0