now I'm home from belliiiis!

nu är jag hemma från belliiis!
har haft de super kul&mysigt dom här dagarna :)
igår när vi kom hem till hennes mamma,
så gick vi till macken för att hyra film och emma kom också dit då.
men vart kvar där nästan 1 timme,
för att vi ville låna den filmen som hon som jobbade där kollade på.
men hon var tvungen att pausa varje gång det kom nån -.-
så det tog lite tid innan vi kunde gå där ifrån med filmen, haha :p
sen gick vi till bella's pappa, men det var fär läskigt att kolla film där,
så vi gick till henne's mamma istället och kolla film.
när vi hade kollat klart den så kollade vi på det regnar kötbullar!
vid 1 typ traskade vi hem till hennes pappa igen,
och somna på nästan direkten, haha! :)
vaknade vid 12 idag iaf, och då tog vi bara det lugnt och kollade tv.
efter nån timme stack vi över till emma, och var där en stund.
sen vart vi hungriga så då stack vi hem till bella, haha :p
vi lagade mat, makroner&shnitzel, göööött! :D
och ah, sen kom mamma och hämtade mig för typ 30 min sen.
nu vet jag inte vad jag ska hitta på?, (:
men nått lär jag hitta på iaf :p
pic-söta tjejer för nån månad sen, mihihi :],
bella,jag,emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0