jag är inte död, om ni nu trodde det ;)

nu så passar jag på att blogga lite medans ronja sitter och spelar sims3!
iaf, så kom ronja till mig runt 7 tiden igår,
då spelade vi lite olika spel med syster,
och sen vid halv 12 typ så startade vi sims3 och pratade en massa.
men vi orkade bara köra nån halvtimme, för sen var vi så trötta xd
imorse så vaknade vi av att ronja's grannar ringde..
fast då var klockan ändå 10, så vi gick ner och startade sims!
spelade det en stund innan vi startade wii,
och spelade super mario och sonic winter games, eller vad det nu heter :p
fick även reda på att jag har träning ikväll!
kommer bli super kul att träffa alla i laget efter 1 veckas uppehål! :D
men jag bloggaaaar mer sen,
och svaren på frågestunden kommer upp ikväll eller imorron :)
så ni har tid att ställa fler frågor till mig :D
pic-jag&ronjiss för några år sen!



Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad kul med Super Mario! :)

2011-12-30 @ 16:50:47
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0