idag är det den 3 december!

mamma väckte mig imorse, så jag inte skulle missa julkalendern på tv:n! :D
så då gick jag ner och först åt frukost,
tomtegrööött med socker&kanel♥♥
super gott, hahaha :D
men sen kollade jag på julkalendern, den är faktiskt riktigt bra!
trodde först den inte skulle vara bra för namnet lätt lite konstigt..
fast då hade jag fel, för den är braaa :)
aja, nu ska jag bara ta det lugnt, och senare kommer troligtvis bella hit!
sen på eftermiddagen åker vi och spelar match i nora.
efter det åker vi hem till henne, så sover jag där, hihih :D
men nu ska jag fortsätta kolla på nikelodeon!
och ja, jag tycker det är bra!! :]
pic-jag yesterdaaay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0