hemma nu efter en toppen dag!

nu är jag hemma från en toppen dag inne i örebro!
dagen börja ju med att kolla när syster spelade cup,
hann bara se en av hennes matcher,
för sen så hämta michelle upp mig vid mellringehallen.
och då stack vi in till centrum! :D
gjorde några fynd elr ja, ett, haha!
för dom andra sakerna vare inte rea på, höhö ;)
träffade även linnea&hillevi på donken, super länge sen jag träffade hillevi!!
var typ i september när linnea fyllde? :o,
och linnea har jag inte sett sen i onsdags.. :/
efter besöket på donken, så drog jag&michelle iväg till bion,
vi såg den nya sherlock holmes filmen, den var faktiskt riktigt braa!! :)
och på vägen hem så köpte jag,syster&mamma med oss pizza hem!

pic-jag todayy!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart gör jag det :)

2011-12-28 @ 19:53:34
Postat av: Solin

sv: följer dig nu! blev nummer 23 :)♥

2011-12-28 @ 20:03:26
URL: http://solinjamil.blogg.se/
Postat av: jennifer

vilken cool blogg du har! ;d

2011-12-28 @ 20:14:52
URL: http://jenniferlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0