chillidill dag idag, haha :D

idag så har skol dagen varit riktigt lugn, fast inte sista lektionen, haha!
först på so:n så gjorde vi inget specielt.
och på tyskan åt vi lite fika och kollade på mr.bean firar jul :D
på idrotten idag fick jag veta vilket betyg jag hade.
och jag fick B i idrott, superduper nöjd över det :D:D:D
sen efter det stack jag,linnea&michelle till aramis och käkade kebab-tallrik!
ass gott, och även en tradition för oss! :)
hade bara svenska och stugtid efter det, och då gjorde vi ingenting, haha!
fikade på svenskan, och på stugtiden vart man typ dödad av killarna..
iaf, nu ska jag inte pladdra på mer!,
utan jag ska gå och öppna min julkalender, mihihi :)
pic-våran mat idag, hihi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0