har sovit hos ronjis, hihi, myyyys!

va lite off från bloggen igår och idag, hehe :p
men igår drog jag till ronjiis vid 11 på morronen :)
så hann inte blogga på morgonen..
och hade inte tid elr ork att blogga hos ronja.
som ni säkert förstå så sleepa jag over där med :d
kände att det var lite coolt att skriva på engelska, hah ;)
men iaf, igår så spela vi spel oh tog massa kort:)
laddar upp dom när ronja har skicka dom, höhö!
sen vid 5 hämta pappa upp mig,
för hade fotbollsträning :p
sen skjutsa han tillbaka mig dit, och jag duscha där .
sen åt vi tacooos :D
jag hacka grönsaker och ronja gjorde chokladbolls tårta, haha!
åt och så, sen skulle vi koppla in en tv på ronja's rum.
vi fatta ingenting med kanalsök, det var bara myrornaskrig på tv:n :o
men efter typ 30 min, så kom vi på att kabeln i vägen inte var inkopplad.
smart huven!!
startade sims straxt efter det, vid typ halv 11?
och spelade ända tills kl var kvart i 5 xd
hahahahah, snacka om att vi var trötta dååå.
somnade då, och vaknade vid tjugo i 11 typ :p
idag har vi bara spelat sims3, thihihi!
sen hämta pappa mig vid 10 i 6.
för skulle jogga med laget vid halv 5.
skrev ju det i förra inlägget ;)
joggade inte alls långt, max 2 km, tror inte äns det var så långt, haha!
men körde lite intervall också :p
oh prata, hihi! :)
kom hem typ tjugo i 6, pappa duscha,
och jag svara på lite kommentarer :p
sen hoppa jag in i duschen och pappa beställde pizzaaa :D
vi två är ju ensama hemma nu i helgen,
för mamma och syster är på cuuuup!
så vi ska kolla på film sen, kommer inte ihåg vad den heter,
men nu ska kolla vi på ruschmore, som börjar nu på tv4 film :p
den som orkar läsa får en stoooor klubba, hihi!
pic-ett halsband med ordet "forever" på



Kommentarer
Postat av: fannyahlm

Nu är veckans blogg utdragen, kika in och se om du vann :)

2011-08-05 @ 21:00:31
URL: http://dreamspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0