skolan har väl varit okkkk! :)

Kom hem för typ 30 min sen ?
slutade halv 3 idag :D,
men bussen gick inte förens tio över 3 -.-
aja, idag så började skoldagen med att jag hade sovmorgon idag till 9.10.
men bussen går ju 8, så det spelar ju ingen roll för mig -.-
sen hade jag iaf teknik.
skulle göra en enkel krets med löping, elr vad det hette ;s
sen so, men pratade bara, för fick ny lärare i so :p
efter det vare lunch, och sen sv.
pratade bara där för hade ny lärare där med :p
och sen var det engelska.
där skrev vi om vad vi har gjort i sommar.
hade samma lärare som i 7:an&6:an :)
efter det hade halva klassen mentor's tiden.
men det hade inte jag så slutade då :D
nu ska jag ätaa lite!
pic-me today!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0