ni gjorde helgen till en toppen helg♥

nu är jag hemmaaa från en underbar helg!
har varit super kul att träffa alla igen,
fast alla var ju inte där..
vi var 12 st, och är 21 st i laget, haha :)
men björk och nellie kom idag till matchen iaf :p
det mesta vi har gjort nu i helgen är att träna och ätit, haha!
men vi har haft jävligt kul iaf!
lekte lite igår också, ruuuligt :)
och idag spelade vi match mot ett lag från motala.
fast det var bara träningsmatch dåra, men vi vann iaf :D
med 2-1, hihi :)
och igår så joggade vi ca 3km, fast joggade inte hela.
men man fick gå också, men samanlagt skulle man ha joggat 1,5km iaf :)
och efter det så körde vi lite fys och teknik!
sen avslutade vi det med maaaatch :D
och på kvällen åt vi tacooos, och jag hacka gurkan :]
men nu ska jag inte skirva meeer,
kanske men bara kanske sticker in till marieberg sen.
laddar in bilderna som mamma har tagit snart :)
tog inga med mobilen för att vi var tvugna att lämna in dom..
pic-från dm 08, och jag är nummer 3 i gula laget :]
bilden är mini mini, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0