vi är bäst, älskar er!!

Hemma från matchen nu :)
glömde ju skriva förut när jag stack xd
men först vid 4 drog jag&mamma in till kumla,
lämnade in min kamera på bennys fota.
hoppas få den lagad så snabbt som möjligt!!
åkte hem, och åt en macka :p
sen vidare till nora!
När vi gick in i omklädningsrummet,
så börja det spöregna!!, inte roligt..
och det hade inte slutat regna när vi gick ut och värmde upp-.-
så var dygnsur på bara typ 5 min?
men regnet sluta iaf när det var typ 10 min kvar av matchen? ;)
matchen gick braa, var lite svårt att spela i blöttgräs och regnet i ögonen, hahah!
men matchen slutade iaf 1-0 till oss! :)
riktigt skönt att vinna :p
HAHAHAH, och jag ramla, kände mig riktigt smidig då! ;)
och jag var ju också först med att ramla, tror jag xd
men riktigt bra spelat idag tjejer!

pic-från sunne cupen, loveuuu girls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0